Dernier message de la page précédente :
Slt,"Bonne nouvelle", j'ai reçu cette nuit une réponse de GB. Peut être que le contact de Thot.01 est intervenu.
Dear jeremie,
Thank you for your reaponse.
1) When we contacted the ColisPrivés, they do not admit that they lost your parcel and we can not claim for it either;
2) For your order delivery, we seller also bears a great loss.
Here are the best solution for you:
-Resend your order for free;
-Or we can exceptionally refund USD 210 back to your payment account as compensation.
Please kindly inform us your decision.
Thank you for your kind understanding.
Best regards
Keira
Gearbest Customer Service
http://www.gearbest.com/
Honnêtement, j'aurai préféré un remboursement complet parce que je ne suis pas certain que celui la arrive. Du coup on verra. Je vous tiens informé dès que j'ai confirmation du renvoi et de la réception.
Je vais quand meme rouvrir un ticket chez ColisPrivé avec la reponse de GB pour qu'ils m'expliquent.