par olivierqc »
sam. 2 nov. 2013 17:45
bonjour a tous,
je viens d'installer la 2222 ROM disponible sur un autre site, la tablette est tres reactive, pour untutu le score est de 18976 (le score est comparable aux autres roms dispo pour ce qui est de ma tablette).
il y a egalement la surcouche 2.5 de ifive.
elle est plutôt rapide au demarrage a froid environs 36 secondes dans mon cas, j'ai essaye avec celle de mad86 ca me donne 1minute 15 seconde
je vais voir a l'usage mais pour l'instant elle repond aux doigt et a l'œil par rapport aux autres roms qui sont pourtant tres bien aussi, on va voir avec le temps.
detail :
1. Open ROOT
2.40 level volume adjustment
3. streamline several unwanted software (Google software intact)
4. Interface beautify
5 web browsing and third-party software to remove part of the push advertising
6 for the official firmware 1.1.8 using MX Player video playback with subtitles appear when the caption text font sizes Fixed issue
7 battery indicator optimization
8. boot cold start speed boost
9. interface element is resized. Zoom a little desktop icon
10. task bar to add volume keys
11. wallpaper fixes ( tomic193 provide technical support )
12.skin2.5 hide the taskbar after adding back key function ( tomic193 provide technical support )
13. added to the status bar landscaping features ( just install an apk, no need to modify system files) ( tomic193 provide technical support)
14. software part of the interface to improve fluency slide
15. Updated lock screen wallpaper, bringing 10 new pictures
16. Integration NOVA starter, right comes with the starter does not like alternative
17.wifi performance, increase the maximum power
18 key tone effect replacing water droplets
EDIT:
je viens de supprimer la surcouche ifive 2.5 ainsi que quelques apps de la rom qui ne m'interresse pas.
a bientôt
Olivier
Modifié en dernier par olivierqc le dim. 3 nov. 2013 13:05, modifié 1 fois.